Vacature Medewerker Cliëntenbureau

Medewerker Cliëntenbureau Begeleid Wonen m/v

(16 tot 24 uur per week)

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en ervaren professional voor ons Cliëntenbureau. Het Cliëntenbureau speelt een cruciale rol in het contact met externe partijen, waarbij zij volledige kennis hebben van onze organisatie en de diverse diensten die wij aanbieden. Als lid van het Cliëntenbureau ben je betrokken vanaf het eerste contactmoment tot aan het plaatsen van de cliënt op één van onze locaties in Apeldoorn, Eindhoven of Tilburg.

‘Our story will inspire you!’

Wij willen kwetsbare jongeren vanaf 18 jaar uitdagen hun dromen te ontdekken en deze te gaan realiseren. Wij helpen en begeleiden onze cliënten bij het dagelijks functioneren en het vergroten van hun zelfredzaamheid.

Wat ga je doen?

  • Je bent eerste aanspreekpunt voor cliënten, toewijzers, gemeenteconsulenten, wijkcoaches, en anderen
  • Je voert een zorgvuldige intakeprocedure voor een goede match tussen cliënt, hulpvraag, en begeleiding
  • Je onderhoudt actief contact met zorgcollega’s voor soepele instroom van onze cliënten
  • Je zorgt voor de opstart van het cliëntendossier met alle relevante en benodigde documenten
  • Je stelt zorg- en huurovereenkomsten op, op basis van templates
  • Je zorgt dat onze dienstverlening blijft voldoen aan de relevante wet- en regelgeving voor begeleid wonen.
  • Je coördineert het plaatsingsproces van onze cliënten
  • Je zorgt voor 100% bezetting op actieve locaties met oog voor toegestane leegstand-dagen
  • Je bedenkt en implementeert ideeën om de bekendheid van Woonzorg verder te vergroten
  • Je legt en onderhoudt contacten met externe stakeholders om het netwerk te vergroten

Onze ideale collega

  • Is klantgericht en communicatief vaardig zowel mondeling als schriftelijk
  • Is sociaal vaardig en vindt het leuk om te netwerken
  • Heeft een MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Heeft minimaal 2 jaar werkervaring binnen WMO en WLZ gerelateerde zorg
  • Heeft uitgebreide kennis van wet- en regelgeving rondom WMO, WLZ en PGB bij begeleid wonen
  • Is accuraat en resultaatgericht
  • Heeft affiniteit met marketing & social media

Wat bieden wij?

Een leuke en zelfstandige functie om je verder te ontwikkelen!

Je krijgt een contract voor 7 maanden met uitzicht op verlenging. Deze functie is ingedeeld in schaal van de CAO Sociaal Werk.

Wij bieden jou een fijne samenwerking met enthousiaste en energieke collega’s. In onze samenwerking zal je een integere manier van communiceren ervaren. We zijn allemaal enorm betrokken bij de organisatie en onze cliënten. Werkgeluk en professionele ontwikkeling staat bij ons hoog op de agenda. Heb je zin om mee te bouwen aan onze sterk groeiende organisatie met begeleiding die echt het verschil maakt?

Solliciteer nu en breng jouw vaardigheden in de praktijk terwijl je bouwt aan een zorgomgeving die écht het verschil maakt.

Sollicitatieprocedure

‘Let your story inspire us’ en vertel ons waarom je interesse hebt in deze functie.

Stuur je CV en motivatie naar solliciteren@woonzorgeindhoven.nl.

De sollicitatieprocedure sluit op 12 februari 2024. De gesprekken vinden plaats op donderdag 15 februari 2024.

Vacature: Coördinerend Begeleider

Coördinerend Begeleider: Bouw Mee aan Inspirerende Zorg!

Ben jij de coördinator die niet alleen de touwtjes in handen heeft, maar ook het hart op de juiste plek? Wil jij een cruciale rol spelen in het vergroten en verbeteren van het woon-, werk- en leefklimaat van kwetsbare jongeren? Dan nodigen we je uit om samen met ons mee te bouwen bij Woonzorg Eindhoven!

‘Our story will inspire you’

Wij dagen kwetsbare jongeren vanaf 18 jaar uit om hun dromen te ontdekken en te realiseren. Bij Woonzorg Eindhoven bieden we begeleiding die verder gaat dan het dagelijks functioneren, met als doel de zelfredzaamheid van onze cliënten te vergroten.

Waarom is deze positie jou op het lijf geschreven?

🌟Empatisch Coördinatorschap: als coördinator ben jij de oren en ogen van het team. Je bent niet alleen bedreven in het motiveren en inspireren van jouw team maar je zorgt er ook voor dat de wensen, behoeften, problemen en ambities van de doelgroep niet onopgemerkt blijven.

🚀 Resultaatgerichte Aanpak: jouw analytisch vermogen, gesteund door een solide HBO opleidingsachtergrond en ervaring, maakt jou de drijvende kracht achter het vertalen van uitdagingen naar oplossingen. Samen met jouw team analyseer je situatie en werk je doelgericht aan 100% bewonersbezetting en passende zorgplannen.

🤝 Netwerkbouwer: het creëren en onderhouden van contacten zit in jouw DNA. Van het smeden van banden met de doelgroep tot het samenwerken met gemeentelijke instanties en relevante organisaties – jij bouwt bruggen die de dienstverlening optimaliseren.

🔧 Optimalisatie expert: actief meedenken over (interne) verbeteringen en het signaleren van maatschappelijke ontwikkelingen is voor jou dagelijkse kost

Solliciteer nu en breng jouw vaardigheden in de praktijk terwijl je bouwt aan een zorgomgeving die écht het verschil maakt.


‘Let your story inspire us’
en vertel ons waarom je interesse hebt in deze functie.

Je kunt een mail sturen via solliciteren@woonzorgeindhoven.nl of een Whatsapp via 06- 15291599.

De functie is ingedeeld in schaal 8 van de CAO Sociaal Werk.

HBO STAGIAIR(E) HRM VOOR EEN BREDE STAGE

Startdatum: voorjaar 2023 en najaar 2023

 

LET YOUR STORY INSPIRE US

Wil jij graag stage lopen bij een organisatie met een maatschappelijke missie? Spreekt een brede stage met diversiteit aan taken jou aan? Weet jij van aanpakken en ben je creatief?

‘Our story will inspire you!’

Wij willen kwetsbare jongeren vanaf 18 jaar oud uitdagen hun dromen te ontdekken en deze te gaan realiseren. Wij helpen en begeleiden onze cliënten bij het dagelijks functioneren en het vergroten van hun zelfredzaamheid.

Wat ga je zoal doen:

  • Onboardingprogramma doorontwikkelen
  • Uitwerken onderdelen van het opleidingsplan
  • Mede ontwikkelen E-learnings
  • Mede uitvoeren MTO
  • Meedenken en uitvoering geven aan opbouw van flexibele schil van medewerkers
  • Mogelijkheden inventariseren en een event organiseren voor werving van nieuwe medewerkers i.s.m. stagiair(e) Marketing & Communicatie

Wat bieden wij:

  • Een meewerkstage
  • Een gezellig team van collega’s
  • Een diversiteit aan taken en ruimte om eigen initiatieven te ontplooien
  • Begeleiding en zelfstandigheid
  • Hybride werkmogelijkheden
  • Een stage voor 2 samenwerkende stagiaires is mogelijk
  • Mogelijkheid tot sparren en intervisie met mede-stagiaires voor professionele ontwikkeling
  • Jouw bijdrage aan onze maatschappelijke missie
  • Een stagevergoeding van € 350,- en reiskostenvergoeding

Laat van je horen en ‘Let your story inspire us!’

Stuur ons een e-mail (solliciteren@woonzorgtilburg.nl) en wij zijn benieuwd wat jou inspireert om ons te komen ondersteunen.

We kijken uit naar je reactie!

HBO STAGIAIR(E) MARKETING & COMMUNICATIE VOOR EEN BREDE STAGE

Startdatum: voorjaar 2023 en najaar 2023

 

LET YOUR STORY INSPIRE US

Wil jij graag stage lopen bij een organisatie met een maatschappelijke missie? Spreekt een brede stage met diversiteit aan taken jou aan? Weet jij van aanpakken en ben je creatief?

‘Our story will inspire you!’

Wij willen kwetsbare jongeren vanaf 18 jaar oud uitdagen hun dromen te ontdekken en deze te gaan realiseren. Wij helpen en begeleiden onze cliënten bij het dagelijks functioneren en het vergroten van hun zelfredzaamheid.

Wat ga je zoal doen:

  • (mede) Opstellen en deels implementeren van een social media marketing plan
  • a. door het ontwikkelen van pakkende content (tekst, foto, video)
  • (mede) Opzetten en uitvoeren van een cliënt tevredenheidsonderzoek
  • Voorbereiden van onze volgende trede op de Presentatieladder Socialer Ondernemen
  • Mogelijkheden inventariseren en een event organiseren voor werving van nieuwe medewerkers i.s.m. stagiair(e) HR

Wat bieden wij:

  • Een meewerkstage
  • Een gezellig team van collega’s
  • Een diversiteit aan taken en ruimte om eigen initiatieven te ontplooien
  • Begeleiding en zelfstandigheid
  • Hybride werkmogelijkheden
  • Een stage voor 2 samenwerkende stagiaires is mogelijk
  • Mogelijkheid tot sparren en intervisie met mede-stagiaires voor professionele ontwikkeling
  • Jouw bijdrage aan onze maatschappelijke missie
  • Een stagevergoeding van € 350,- en reiskostenvergoeding

Laat van je horen en ‘Let your story inspire us!’

Stuur ons een e-mail (solliciteren@woonzorgtilburg.nl) en wij zijn benieuwd wat jou inspireert om ons te komen ondersteunen.

We kijken uit naar je reactie!

Solliciteren

Solliciteer direct op onze openstaande vacatures

 

 

 

 

 

Vacature: Persoonlijk Begeleider

Vacature profiel: Persoonlijk begeleider

Ben jij iemand die anderen enthousiasmeert? En bied jij graag ondersteuning aan het vergroten en verbeteren van het woon-, werk- en leefklimaat van onze cliënten? Kom dan bij ons werken!

‘Our story will inspire you!’

Wij willen kwetsbare jongeren vanaf 18 jaar oud uitdagen hun dromen te ontdekken en deze te gaan realiseren. Wij helpen en begeleiden onze cliënten bij het dagelijks functioneren en het vergroten van hun zelfredzaamheid.

 

Wat ga jij doen

Je legt gemakkelijk en onderhoudt actief contact met de doelgroep en signaleert wensen, behoeften, problemen en ambities. Je bent klantgericht en geeft op een educatieve, recreatieve en creatieve manier hieraan vorm zodat deze wensen, behoeften, problemen en ambities bij de cliënten tot uiting kunnen komen;

Je geeft, op basis van de indicatie die door de gemeenteambtenaar is geformuleerd, vorm aan de zorgplannen. Dit doe je door jouw activiteiten, projecten en/of diensten zodanig vorm en inhoud te geven dat deze kunnen worden uitgevoerd en aansluiten bij de wensen, behoeften, problemen en ambities van de cliënten;

Je stelt plannen van aanpak op met een beschrijving van de situatie, uitgangspunten, doelstellingen, tijdpad en budget. Daarbij ontwikkel je bijpassende activiteiten;

Je rapporteert dagelijks over jouw begeleidingsactiviteiten en halfjaarlijks stel je voor cliënten zorgplannen en risico-inventarisatielijsten op. Dit doe je op basis van een standaard format. Iedere drie maanden evalueer je de voortgang aan de hand van het opgestelde zorgplan en halfjaarlijks evalueer je het signaleringsplan. Hierin betrek je jouw coördinerend begeleider;

Je draagt bij aan werving van de doelgroep door verschillende partijen te woord te staan over de dienstverlening en beschikbaarheid van zorg;

Door jouw opleidingsachtergrond wordt verondersteld dat je sociale vaardigheden en inlevingsvermogen sterk zijn ontwikkeld waardoor je goed de-escalerend te werk gaat;

Je denkt actief mee over de dienstverlening en levert een bijdrage aan de optimalisering daarvan.

 

Onze ideale collega

Vanzelfsprekend ben je klantgericht en kun je je mondeling goed uitdrukken in de Nederlandse taal. Het is belangrijk dat je ervaring hebt in een vergelijkbare functie en inzicht hebt in de doelgroep.

Je weet onze cliënten te motiveren en bent resultaatgericht. Je hebt een HBO werk- en denkniveau. Dit betekent een hbo-diploma social work (of gelijkwaardig) of een MBO-diploma niveau 4 met minimaal 5 jaar relevante werkervaring. Op secure wijze verricht je administratieve werkzaamheden die aan de functie zijn verbonden zoals het invullen van registratieformulieren en rapportages.

De functie is voor minimaal 24 uur per week, dagen in overleg.

Bij gebleken geschiktheid kunnen de uren uitgebouwd worden en behoren doorgroeimogelijkheden tot de opties.

 

Wat bieden wij

Een leuke en zelfstandige functie om je verder te ontwikkelen! Je krijgt een halfjaarcontract met uitzicht op verlenging bij goed functioneren en zelfs de mogelijkheid tot een vast dienstverband. Deze functie is ingedeeld in schaal 6 van de CAO Sociaal Werk, Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening. Wij bieden onze cliënten 7 dagen per week begeleiding tussen 07.00 en 23.00 uur waarvan deels als consignatiedienst.

Wij bieden jou een fijne samenwerking met jonge, energieke collega’s. In onze samenwerking zal je een integere manier van communiceren ervaren. We zijn allemaal enorm betrokken bij de organisatie en onze cliënten. Werkgeluk en professionele ontwikkeling staat bij ons hoog op de agenda. Heb je zin om mee te bouwen aan onze sterk groeiende organisatie?

 

Sollicitatieprocedure

‘Let your story inspire us!’ en motiveer waarom je interesse hebt in deze functie. Je kunt hier het sollicitatieformulier downloaden en middels je CV en motivatie je sollicitatie kenbaar maken en rechtstreeks mailen.

Kijk voor meer informatie op onze ‘werken bij’ pagina.

 

Vacature: Ondersteunend begeleider

Ondersteunend begeleider

 

Vacatureprofiel Ondersteunend Begeleider

Ben jij iemand die anderen enthousiasmeert? En lever jij graag een bijdrage aan het vergroten en verbeteren van het woon-, werk- en leefklimaat van onze cliënten? Kom je dan bij ons werken?

‘Our story will inspire you!’

Wij willen kwetsbare jongeren vanaf 18 jaar oud uitdagen hun dromen te ontdekken en deze te gaan realiseren. Wij helpen en begeleiden onze cliënten bij het dagelijks functioneren en het vergroten van hun zelfredzaamheid.

 

Wat ga jij doen

In overleg met onze persoonlijk begeleider en coördinerend begeleider leg je huisbezoeken af rond jouw locatie. Je brengt de algemene leefsituatie van onze cliënten in kaart en bespreekt hun wensen, behoeften, problemen en hulpvragen.

Als aanspreekpunt voor de cliënten en buurtbewoners beantwoord je vragen en klachten op het gebied van het woon- en leefklimaat. Ook kun je een bemiddelende rol vervullen tussen bewoners en de hulp- en dienstverleners en andere professionals.

Daarbij vind je het leuk om onze cliënten enthousiast te maken voor deelname aan activiteiten die georganiseerd worden voor onze bewoners.

 

Onze ideale collega

Vanzelfsprekend ben je klantgericht en kun je je mondeling goed uitdrukken. Het is belangrijk dat je ervaring hebt in een vergelijkbare functie en inzicht hebt in de doelgroep. Je hebt minimaal een MBO-diploma niveau 4 en hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal. Op secure wijze verricht je administratieve werkzaamheden die aan de functie zijn verbonden zoals het invullen van registratieformulieren en rapportages.

De functie is voor 24 per week met in de toekomst uitbreiding mogelijk tot 28 uur, waarbij de werkdagen in overleg zullen worden vastgesteld. Bij voorkeur sta je ook open voor regelmatig werken op zaterdag en zondag.

 

Wat bieden wij

Een leuke functie om je verder te ontwikkelen! Je krijgt een half jaar contract met uitzicht op verlenging bij goed functioneren en zelfs de mogelijkheid tot een vast dienstverband. Deze functie is ingedeeld in schaal 4 van de CAO Sociaal Werk, Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening.

Wij bieden jou een fijne samenwerking met jonge, energieke collega’s. In onze samenwerking zal je een integere manier van communiceren ervaren. We zijn allemaal enorm betrokken bij de organisatie en onze cliënten. Heb je zin om mee te bouwen aan onze sterk groeiende organisatie?

 

Sollicitatieprocedure

‘Let your story inspire us!’ en motiveer waarom je interesse hebt in deze functie. Je kunt hier het sollicitatieformulier downloaden en middels je CV en motivatie je sollicitatie kenbaar maken en rechtstreeks mailen.

Kijk voor meer informatie op onze ‘werken bij’ pagina.